Thursday, March 18, 2010

big round of applause!

Cinta.Anda tidak memerlukan Kamus Dewan edisi keenam untuk mengetahui takrifannya.Cinta,atau 'cintan' dalam Kamus Mat Rempit,whichever you prefer ini;adalah sesuatu yang menerujakan.Sesuatu yang dapat menarik-narik tangan anda untuk mencapai laptop demi menulis betapa indahnya dicintai ke dalam blog picisan seperti yang dilakukan saya sekarang,ataupun dalam kes lebih morbid dapat membuatkan anda menghunus mata pisau yang perit menyakitkan ke tubuh untuk melihat sendiri the damage she has done to you.
Cinta,pada saya,adalah cukup luas dan mendalam maknanya.Tidak ada seorang pun di dunia ini yang tidak pernah bercinta atau dicintai.Semarhaen-marhaen saya saya cukup bertuah kerana masih ada yang masih mampu berkongsi hatinya bersama saya.

Bravo.
If you can survive loving me you can survive ANYTHING! ;D hahaha!

No comments:

Post a Comment